niedziela, 9 czerwca 2019

50 faktów o mnie TAG

Z racji tego, że wczoraj obchodziłam urodziny, wpadłam na pomysł aby dzisiaj przybliżyć Wam nieco moją osobę. Wczoraj nie zdążyłam napisać posta, bo spędzałam ten wyjątkowy dzień z rodziną i przyjaciółmi. Wracając, oto 50 faktów o mnie:

1. Mam na imię Madzia
2. Obchodzę urodziny 8 czerwca, jak już mogliście się domyślić
3. Mam naturalnie kręcone włosy
4. Jestem wysoka, bo mam 175cm wzrostu
5. Mam aparat ortodontyczny
6. Obecnie mam 2 szczurki
7. Lubię się uczyć języków obcych
8. Interesuję się muzyką i filmami
9. Moim marzeniem jest wydanie książki
10. W MovieStarPlanet gram od połowy 2011 roku
11. Najstarsze konto, które przetrwało jest z maja 2012 roku
12. Lubię rysować
13. Często czytam książki
14. Zaczęłam blogować w 2015 roku
15. 'Co Nowego Na MSP?' był moim pierwszym blogiem
16. Nie przepadam za wodą gazowaną
17. Najbardziej lubię kolor czarny
18. Jestem jedynaczką
19. Słucham K-popu
20. Moim ulubionym przedmiotem w szkole jest aktualnie chemia
21. Nie lubię kawy
22. Earl Grey jest moją ulubioną herbatą
23. Nie potrafię gwizdać
24. Ćwiczyłam Taekwondo od 6 roku życia, ale ostatnio wzięłam przerwę
25. Lubię grać w tenisa stołowego
26. Lubię też wycieczki rowerowe
27. Mój ulubiony smak lodów to śmietankowy
28. Codziennie na śniadanie jem płatki z mlekiem
29. Najbardziej lubię Corn Flakes i Cheerios
30. Lubię gotować i piec
31. Jestem praworęczna
32. Jestem nocnym markiem
33. Moim ulubionym owocem jest arbuz
34. A moim ulubionym warzywem jest brokuł
35. Moją ulubioną porą roku jest jesień
36. Łatwo się rumienię
37. Ściany w moim pokoju są żółte
38. Uwielbiam grać w 'Animal Crossing: Pocket Camp' na telefonie
39. Noszę okulary
40. Jestem zwolenniczką filmów na MSP
41. Mam bladą cerę
42. Jestem ambiwertykiem
43. Moim ulubionym filmem jest 'Ex Machina'
44. Po wakacjach idę do szkoły średniej
45. Biegle mówię po angielsku
46. O MSP dowiedziałam się prawdopodobnie dzięki reklamie w TV
47. Moimi ulubionymi artystami są MARINA, Melanie Martinez, Childish Gambino, Tyler, The Creator
48. Interesuję się montażem i obróbką filmów już 5 lat
49. Lubię sprzątać, układać i sortować rzeczy
50. Umiem płakać na zawołanie
1+ Pisanie 50 faktów o mnie było o wiele trudniejsze niż mi się zdawało XD

To na tyle. Mam nadzieję, że post Wam się spodobał i widzimy się w kolejnym!
PS.: Mam nowy film i artbook na MSP. Jeżeli znajdziecie chwilkę, to poświęćcie im 5 minut. Dzięki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz