piątek, 6 marca 2020

Hot or Not numero duo

Hej, hej, hello!
Oto kolejny post z serii Hot or Not! Naprawdę chcę podziękować wszystkim za angażowanie się zgłaszanie swoich kreacji <3 Nie będę przedłużać, więc od razu zabiorę się za ocenianie dzisiejszych looczków! Zapraszam!

liliroki3
Na pierwszy rzut mamy użytkowniczkę liliroki3! Jej look nie ma żadnej nazwy, bo poprosiła abym zwyczajnie wzięła jej obecny strój. A co o nim sądzę? Mamy tu łącznie aż pięć kolorów + kolor włosów. Paski na butach są neonowego koloru, co różni je od koloru kurtki puchowej. Nie uważam to za rażący fakt, ale wpadło mi to w oko. Jestem perfekcjonistką i takie rzeczy z zasady mnie drażnią. Look jest bardzo prosty - mamy 3 dodatki. Zdecydowanie brakuje mi czegoś na nogach, np. tatuaży. Co do twarzy - skóra jest żółta, ale liliroki3 dobrała naprawdę fajny makijaż i kolor oczu. Nie pozostaje mi chyba nic innego jak postawić ocenę - hot/not. Look mogłabym założyć, ale musiałabym pozmieniać parę rzeczy!

eliza123456wer

Next person - eliza123456wer. Możecie ją kojarzyć z poprzedniego hot or not. Jej looki zawsze mi się podobają, a co najbardziej mnie zachwyca w jej postaci to jej twarz. Mam słabość do unikatowych oczu i bardzo żałuję, że w 2014 roku nie zostawiłam mojej MovieStar właśnie starych oczu. Teraz są bardzo cenne. Wracając do looku - nosi tytuł "2014 vibes" i całkowicie się zgadzam z tym stwierdzeniem. Look jest stworzony z motywów z lat 2013-2014. Kolorystyka jest bardzo prosta, ale według mnie koloru czarnego nigdy za wiele. Ladies and gentelman - moja ocena końcowa to bez namysłu hot.

AlisSpencer
Ostatnią osóbką będzie AlisSpencer z jej lookiem o nazwie "Himawari". Alis zawsze ma dziewczęce, modne looki, które kojarzą mi się z wakacjami w tropikalnych krajach. Bardzo podoba mi się połączenie masywnych, ciemnych butów i ciemnych mom jeans z jasnym, letnim topem. Spod rękawów ów bluzki możemy dostrzec tatuaże, które dodają pazura tej stylizacji. Może już to zauważyliście, ale lubię kiedy w looku nie jest pusto i gdziekolwiek popatrzy oko, tam możemy dostrzec jakiś dodatek. A jeśli chodzi o twarz Alis, to wydaje mi się, że twarze tego typu są bardzo popularne za granicą - np. na serwerze amerykańskim. W Polsce wśród znajomych mam parę osób z podobną twarzą, ale jak już wspomniałam ta moda jest bardziej powszechna poza granicami Polski. Look oczywiście dostaje ocenę hot!

I to na tyle w tym poście!
Pracuję nad wiosennym wyglądem bloga, bo walentynkowy już w roku 2020 się nam nie przyda ;d
Także wyczekujcie zmian, a ja się z Wami żegnam - bye~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz