sobota, 14 marca 2020

Playlista na wiosnę 2020

Hej, hej, hello!
Kalendarzowa wiosna zbliża się wielkimi krokami i pomyślałam, że zacznę dodawać posty o tematyce tej pory roku! Na rozgrzewkę pomyślałam, że przygotuję dawkę moich ulubionych piosenek. Jeśli nie wiecie, to lubię słuchać muzyki wszędzie o każdej porze! Tak więc zachęcam Was do odsłuchania ich i jeśli Wam się spodobają to koniecznie dajcie mi znać! 

pop - jak poniżej zauważycie zdecydowanie wolę spowolnione wersje piosenek ;d

harry styles - adore you (slowed)
shakira - she wolf (slowed)
gwen stefani - rich girl (slowed) 
dua lipa x madonna - don't start now x hung up
melanie martinez - detention
doja cat - say so

indie
mac demarco - freaking out the neighborhood
mac demarco - on the level (slowed)
tame impala - lost in yesterday
tame impala - is it true
grimes - oblivion

chill
masego + fkj - tadow
jacob collier - time alone with you
kali uchis - after the storm

80s/90s
deee-lite - groove is in the heart
leon haywood - don't push it don't force it

hip hop
childish gambino - sweatpants
tyler the creator - see you again
tyler the creator -igor's theme

k-pop
sf9 - good guy
april - oh my mistake
knk - sunstet

Przepraszam, że publikę ten post dopiero wieczorem <3
Mam nadzieję, że Wam się spodobał!
A na mnie przyszedł już czas, więc się z Wami żegnam - bye~

1 komentarz:

  1. o moj boze, piekny wygladddddddd dziekuje kochana za czytanie mojego bloga, mam nadzieje, ze moge z toba porozmawiac prywatnie! :)

    OdpowiedzUsuń