piątek, 13 marca 2020

Pakiet Diamond o motywie balu!

Hej, hej, hello!
Dzisiaj na MSP pojawił się nowy pakiet VIP! Szczerze byłam pozytywnie zaskoczona, bo minęły tylko 2 tygodnie od pojawienia się poprzedniego. Średnio nowe pakiety wychodzą co miesiąc. Tak czy inaczej - przejdźmy do recenzji nowego PD. Zapraszam do czytania!


Najpierw pakiet dla dziewczyn. Jak widzimy pakiet jest przygotowany z myślą o balu szkolnym. Zacznijmy od sukienki, która bardzo mi się podoba! Jest dosyć prosta, ale jestem pewna, że w połączeniu z innymi dodatkami będzie zjawiskowa. Do kompletu mamy wiązane obcasy. Też są ładne. Co do włosów, to chyba nie ma podobnych w sklepie, więc są wyjątkowe. I na koniec wstęga z napisem "Prom Queen" oraz Boonie mający przypominać kulę Disco. Bardzo się wyróżnia na tle delikatnych, dziewczęcych rzeczy w tym motywie. Moja ocena to 7,5/10. Pakiet nie w moim stylu, ale wcale nie jest źle!


Nadszedł czas na pakiet w wersji dla chłopaków. Fryzura jest ciekawa, ale widziałam ładniejsze. Podobnie z butami. W sklepie chłopaki mają wystarczająco tenisówek. A co sądzę o topie? Cóż, to już coś bardziej w moim stylu. Sportowa bluza pod elegancką marynarką. Ciekawe połączenie, ale takie bluzki też często pojawiają się w pakietach. I tak jak w przypadku dziewczyn - chłopaki mają jeszcze wstęgę z napisem "Prom King" i Disco Boonie. Nie pozostaje mi nic innego jak przyznać ocenę, a w przypadku tego pakietu będzie ona wynosić 5,5/10.

I to na tyle!
Spodziewaliście się dzisiaj pakietu? Spodobał Wam się?
Dajcie znać w komentarzach! A na mnie przyszedł czas, więc widzimy się wkrótce - bye~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz