środa, 11 marca 2020

Nowy motyw - Gen Z

Hej, hej, hello!
Piszę to oto w tą piękną środę. Dlaczego piękną? Mianowicie ogłoszono koronaferie! Osobiście nie przeszkadza mi chodzenie do szkoły (chyba, że mam kartkówki z biolki), więc przez te przyszłe 2 tygodnie postaram się wyspać i pisać więcej postów na blogu.
Ale żeby Was nie zanudzać - oto kolejna recenzja motywu w naszej różowej gierce! Znowu pisze w ostatnim momencie, ale nie mogłam się do tego zebrać w weekend, bo mam dużo zaliczeń w szkole. Tak czy inaczej - zapraszam do dalszego czytania!



 

Ciuchy dla dziewczyn... magnific :3 Podobają mi się wszystkie topy i włosy. Zdecydowanie mogło być więcej akcesoriów, ale nie narzekam, więc moja ocena to 10/10. Moim ulubieńcem są włosy dla VIP z pierwszej strony - po prostu cudo!


 

Ciuszki dla chłopaków również bardzo mi się podobają. Chociaż ten motyw nosi nazwę "Gen Z", to styl bardziej kojarzy mi się z millenialsami. Ale to tylko moje spostrzeżenie. Ciuchy dla chłopców mają ocenę 10/10 ode mnie.


Dostaliśmy naprawdę ciekawe i przydatne animki. Na pewno nie mamy dużo animacji z kręglami, więc te będą użyteczne. Również przyznaję ocenę 10/10.


Czas na rzeczy. Jak zwykle nie powalają z nóg i nie będę się nad nimi rozwodzić, więc po prostu dam ocenę 3/10.



I jak zwykle na koniec zostały nam 2 tła. Oba bardzo mi się podobają, ale wersja bez siedzeń i stolików bardziej mi wpadła w oko. Jest do kupienia za 400 SC i nie wymaga statusu VIP, natomiast tło poniżej jest za tą samą cenę, jednak tylko użytkownicy z VIP mogą go nabyć. Moja ocena to 10/10. Nie mam zastrzeżeń!

I to na tyle w tej recenzji motywu!
Uważam, że to jeden z najbardziej udanych motywów, a Wy?
Na mnie przyszedł, więc się z Wami żegnam i do zobaczenia w kolejnym poście <3
Bye~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz