niedziela, 1 marca 2020

Owocaśnie - Pitaja/Dragon Fruit

Hej, hej, hello!
Witam Was w tą piękną niedzielę! Dzisiaj przygotowałam dla Was kolejny, czyli drugi post z serii "Owocaśnie". Jeżeli przeczytaliście tytuł, to już wiecie, że dzisiaj upodobnię swoją postać do egzotycznego owocu jakim jest pitaja!

Pitaja, znana również jako smoczy owoc, uprawiana jest w wielu krajach azjatyckich - w Wietnamie, Malezji, na Filipinach, w Izraelu, Chinach oraz Tajwanie. Pitaja kwitnie tylko w nocy. Co ciekawe, spożywanie smoczego owocu pomaga w ochronie układu krwionośnego i spowalnia proces starzenia się! Pitaja zawiera dużo błonnika, witaminy C, witaminę A, kwasy omega 3 i omega 6 i wiele więcej! Niestety, smoczy owoc może wywołać reakcje alergiczne u osób z takimi skłonnościami.


A oto mój look smoczego owocu. Jest bardzo prosty, ale spodobał mi się C:
A Wy? Mieliście kiedyś okazję skosztować smoczego owocu?
Podoba Wam się moje odwzorowanie? Dajcie koniecznie znać w komentarzach!
A ja się z Wami żegnam, bye~


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz