środa, 4 marca 2020

Motyw - New Me

Hej, hej, hello!
Tutaj jak zwykle Madzia. Dzisiaj miałam konkurs z mitologii, na który przygotowywałam się od ferii i zajęłam pierwsze miejsce! Strasznie się cieszę i jestem naprawdę zmotywowana aby pisać na blogu. Dzisiaj zrecenzuję motyw jak to naturalnie robię co tydzień. Tym razem mamy małe przesunięcie, ale chciałam napisać notkę o tym motywie zanim wyjdzie kolejny (czyli jutro).
A więc zapraszam do czytania!



Ciuchy takie mocne 3,5/10. Nie ma cudów i nie czuję też jakiejś potrzeby komentowania ich. Jedyną ciekawą i nową rzeczy są airpodsy, które możemy sprawić naszej MovieStar za 2 Diamonds.

 

Ciuchy dla chłopaczków! Również nie przypadły mi do gustu. Wszystko jest takie basic. Moja ocena to 3/10.


Animacje naprawdę pozytywnie mnie zaskoczyły. Są związane ze sportem i dostajemy kilka niebanalnych, przydatnych animek. Przyznaję ocenę 10/10. No complains.


Rzeczy - nic szczególnie ciekawego, ale podobają mi się sztangi. Zanim jednak przejdę do ostatniej rzeczy, to czy możemy porozmawiać o logu w tym motywie? Jest strasznie brzydkie i zupełnie nie pasuje do MSP. OK, skoro już ponarzekałam to mogę ocenić rzeczy na 5,5/10.



Myślę, że zgodzicie się ze mną, że te tła są bardzo udane. Moderatorzy naprawdę się postarali. To pierwsze na pewno byłoby ładniejsze, gdyby po prawej stronie było więcej roślin, ale jest to motyw o tematyce sportu, więc rozumiem skąd taki design. Natomiast drugie tło jest perfekcyjne do własnej dekoracji. To u góry jest dla VIP d0 kupna za 500 SC, a to drugie, na dole jest dostępne dla wszystkich użytkowników za cenę 450 StarCoins. Według mnie good deal. Oceniam na 10/10.

I to na tyle! Jeszcze raz przepraszam za opóźnienie.
Szukam pomysłów na nowe posty, bo wątpię aby działo się coś ciekawego do czasu wypuszczenia MSP2. Swoją drogą nie mogę się tego doczekać.
A na mnie już przyszła pora i się z wami żegnam - bye~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz