wtorek, 24 marca 2020

Piąte i ostatnie urodziny Co Nowego Na MSP

Hej, hej, hello.
Jak mogliście zauważyć od dłuższego czasu na blogu nie pojawiały się nowe posty. Powodem tego jest dzisiejszy post. Chciałam aby był idealny i aby zawierał wszystkie moje przemyślenia. Dlatego chciałam się poświęcić na pisaniu i tylko i wyłącznie pisaniu go.

Dzisiaj mamy 25 marca. Dokładnie 5 lat temu - 25 marca 2015 roku założyłam tego bloga. Wtedy blogi zyskiwały na popularności i MSPowicze kochali je czytać, komentować i dzielić się pisaniem o naszej różowej gierce. Ja miałam szczęście pisać bloga w tamtych czasach.

W tym roku skończę 16 lat i MSP dla mnie nie jest takie samo jak kiedy miałam 10 lat. Chcę się skupić na rzeczach, które zrozumieją i zaakceptują moi rówieśnicy. Może nawet będą je podziwiać. Pisanie nigdy nie ucieknie z mojego życia i zawsze będzie miało specjalnie miejsce w moim sercu. Uwielbiam idee przelewania swoich myśli na papier, lub jaki w przypadku blogów - na ten papier w wersji elektronicznej, aby potem dzielić się swymi pomysłami z innymi.

Myślę, że to już najwyższy czas zamknąć ten rozdział w moim życiu. Trudno mi będzie pożegnać się z Co Nowego Na MSP, bo to duża część mojego dzieciństwa, ale trzeba podejmować decyzje i być gotowym na zmiany. Oby te dobre zmiany.

Nigdy nie żegnałam się na tym blogu. Mówiłam, że biorę przerwę, bo zawsze wiedziałam, że będę wracać. Przez rok próbowałam ożywić bloga i kilka osób tu zaglądnęło, a te wszystkie miłe słowa nigdy nie uciekną mi z pamięci. Ale bądźmy poważni - blogi o emespe dawno umarły.

Dziękuję za przygodę, trzymajcie się cali i zdrowi <3
A ja pozostawiam ten blog bez zmian. Za parę lat tutaj wrócę i będę się śmiać, ale również będę dumna z mojej pracy.

Po raz ostatni,
Magdalenka1079

3 komentarze:

  1. Cóż...Dziwnie się czuję pisać na czymkolwiek związanego z "MSP", a w szczególności po moim odejściu. - Mimo tego chciałam pożegnać się z ostatnim blogiem powiązanym z grą mojego dzieciństwa jak i jego autorką.

    Obserwowałam twojego bloga jeszcze gdy grałam w tą grę i bardzo podobała mi się twoja praca. - Dobra robota.

    Pozostaje mi tylko napisać: Gratuluję i życzę samych sukcesów. ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju jaka szkoda! Od grudnia czytam Twój blog regularnie i wielka szkoda, że wcześniej go nie odkryłem. Będzie mi brakować Twojej osoby, bo pomimo, że się nie znamy to sprawiałaś wrażenie przemiłej osóbki. Z ogromną przyjemnością czytałem Twoje posty i będzie mi tego brakować. Super by było gdybyś założyła nowego bloga o tematyce innej niż MSP. Mam świadomość (i widzę to w praktyce), że dzisiaj blogi nie są żyłą złota, ale bardzo lubię Twój styl pisania i chciałbym widzieć kolejne posty od Ciebie. Pozdrawiam serdecznie, Dżejki!

    OdpowiedzUsuń