niedziela, 1 marca 2020

Moda na aesthetic - minimalistic

Hej, hej, hello!
Nadszedł czas na kolejny post z serii "Moda na aesthetic"! Naprawdę przyjemnie tworzy mi się posty z tej serii, więc mam nadzieję, że i Wam podobają się moje sugestie stylowe.
Dzisiaj przyjrzymy się minimalizmowi. Co to dokładnie jest i co ubierają osoby kierujące się tym stylem? Przekonajmy się!

Minimalizm to nie tylko styl ubioru, ale także styl życia. Minimalizm zakłada, że człowiek powinien trzymać w swoim środowisku tylko najpotrzebniejsze rzeczy, bo prawdziwa radość pochodzi z pustej przestrzeni. Ekstremalni minimaliści przechodzą na surowy weganizm, ograniczają swoje odpady do niemal zera, a nawet śpią na podłodze i w szafie mają 4 części garderoby przez cały rok.
Ale nie skupiam się dzisiaj na ekstremalnym minimalizmie! Chcę Wam przedstawić parę stylizacji, które są proste jak przystało na minimalizm.


W tym stylu nie ma ograniczeń co do kolorów, ale mi osobiście minimalizm kojarzy się z kolorem białym, kością słoniową, beżem, czarnym i ewentualnie ciemnym szarym oraz granatowym.


A oto 3 stylizacje! Inspirowałam się kanałem na YouTubie Elen Lane ♥

Teraz wypadałoby wypisać cechy charakterystyczne dla stylu minimalistycznego, ale prawdę mówiąc chyba nie ma jasno postawionych zasad co się nosi w takim stylu. Na pewno jest ekologicznie i wygodnie!

To na tyle w tym poście!
Podobają Wam się moje minimalistyczne looki? Podzielcie się w komentarzach!
Na mnie przyszła pora, bye~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz